Menu
0
Total price
0 €
PRICES include / exclude VAT
Homepage>ČSN EN 16185-2+A1 - Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody
Vydáno: 01.11.2022
ČSN EN 16185-2+A1 - Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody

ČSN EN 16185-2+A1

Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody

Format
Availability
Price and currency
Česky Hardcopy
In stock
19.73 €
Označení normy:ČSN EN 16185-2+A1
Třídící znak:284022
Počet stran:56
Vydáno:01.11.2022
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:515924
DESCRIPTION

ČSN EN 16185-2+A1

Dokument stanovuje zkušební metody a kritéria přejímky brzdového systému pro použití na vlacích se spalovacími a elektrickými motory, které jsou v dokumentu označené jako EMU/DMU, provozovaných na síti tratí evropského konvenčního železničního systému. Dokument platí pro všechna vozidla nové konstrukce vlaků se spalovacími a elektrickými motory a všechny EMU/DMU po generální opravě, pokud tato oprava zahrnuje rekonstrukci nebo rozsáhlou úpravu brzdového systému vozidel. Dokument nepokrývá vlaky tažené lokomotivami, specifikované v EN 14198, kolejová vozidla hromadné dopravy, specifikovaná v EN 13452 (soubor) a vysokorychlostní vlaky provozované s rychlostí vyšší než 200 km/h, specifikované v EN 15734-1, a na jejich zkoušky specifikované v EN 15734-2. Požadavky na funkční zkoušky uvedené v této evropské normě vycházejí z předpokladu, že vozidla jsou vybavena brzdovým systém s architekturou definovanou v EN 16185-1. Brzdicí účinek zjištěný zkouškami definovanými v této evropské normě lze využít při posuzování shody s požadovaným brzdicím účinkem definovaným v EN 16185-1.