Menu
0
Total price
0 €
PRICES include / exclude VAT
Homepage>ČSN EN 474-3 - Strojní zařízení pro zemní práce - Bezpečnost - Část 3: Požadavky pro nakladače
Sponsored link
Vydáno: 01.05.2023
ČSN EN 474-3 - Strojní zařízení pro zemní práce - Bezpečnost - Část 3: Požadavky pro nakladače

ČSN EN 474-3

Strojní zařízení pro zemní práce - Bezpečnost - Část 3: Požadavky pro nakladače

Format
Availability
Price and currency
Česky Hardcopy
In stock
12.86 €
S účinností od 2024-03-31 se nahrazuje ČSN EN 474-3+A1 (27 7911) z října 2009, která do uvedeného data platí souběžně s touto normou.
Označení normy:ČSN EN 474-3
Třídící znak:277911
Počet stran:32
Vydáno:01.05.2023
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:516944
DESCRIPTION

ČSN EN 474-3

Tento dokument se společně s EN 474-1:2022 zabývá všemi významnými nebezpečími, nebezpečnými situacemi a událostmi pro nakladače, pokud jsou používány, jak je předpokládáno, a za podmínek výrobcem důvodně předvídatelného nesprávného použití (viz příloha A) spojené s celým životním cyklem stroje, jak je popsáno v EN ISO 12100:2010, 5.4. Požadavky tohoto dokumentu doplňují společné požadavky formulované v EN 474-1:2022. Tento dokument neopakuje požadavky EN 474-1:2022, ale doplňuje nebo upravuje požadavky pro nakladače. Tento dokument nestanovuje požadavky na hlavní elektrické obvody a pohony strojních zařízení, pokud je hlavním zdrojem energie externí elektrické napájení. Tento dokument nestanovuje požadavky pro vlastnosti bezpečnostních funkcí ovládacího systému (systémů). Následující významná a relevantní nebezpečí nejsou v tomto dokumentu zahrnuta: - nebezpečí způsobená laserem; - nebezpečí způsobená bleskem. Tento dokument se nezabývá tažením přívěsů. Tento dokument se nezabývá demoličními stroji. Tato část se také zabývá používáním vidlic, manipulací s kulatinou, manipulací s jedním těžkým předmětem a zvedacími činnostmi. Tento dokument neplatí pro nakladače, které byly vyrobeny před datem vydání tohoto dokumentu CEN. POZNÁMKA - Pro přepravu po veřejných komunikacích platí vnitrostátní dopravní předpisy (např. brzdění, řízení, osvětlení, tažení atd.), dokud nebudou k dispozici harmonizované požadavky.