Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN EN 55025 ed. 3 - Vozidla, čluny a zážehové motory - Charakteristiky vysokofrekvenčního rušení - Meze a metody měření pro ochranu palubních přijímačů
Sponsored link
Vydáno: 01.02.2018
ČSN EN 55025 ed. 3 - Vozidla, čluny a zážehové motory - Charakteristiky vysokofrekvenčního rušení - Meze a metody měření pro ochranu palubních přijímačů

ČSN EN 55025 ed. 3

Vozidla, čluny a zážehové motory - Charakteristiky vysokofrekvenčního rušení - Meze a metody měření pro ochranu palubních přijímačů

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Česky Tisk
Skladem
1050 Kč
Koupit včetně změn
Souběžně s touto normou platí ČSN EN IEC 55025 ed. 4 (33 4285) z října 2022, která tuto normu zcela nahradí od 2025-01-20. S účinností od 2019-12-01 se nahrazuje ČSN EN 55025 ed. 2 (33 4285) z února 2009, která do uvedeného data platí souběžně s touto normou.
Označení normy:ČSN EN 55025 ed. 3
Třídící znak:334285
Počet stran:138
Vydáno:01.02.2018
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:504240
Popis

ČSN EN 55025 ed. 3

(33 4285) Tato norma obsahuje meze a postupy pro měření vysokofrekvenčního rušení v kmitočtovém rozsahu 150 kHz až 2 500 MHz. Norma platí pro jakoukoliv elektronickou/elektrickou součást určenou pro použití ve vozidlech, přívěsech nebo v strojích. Meze jsou určeny pro zajištění ochrany přijímačů instalovaných ve vozidle před rušením způsobovaným součástmi/moduly ve stejném vozidle. Typy přijímačů, které mají být chráněny, jsou: rozhlasové a televizní přijímače, radiostanice pozemní pohyblivé služby, radiotelefony, amatérské, občanské rádio, satelitní navigace (GPS a podobně), Wi-Fi a Bluetooth. Pro účely této normy je vozidlem stroj pohybující se vlastním pohonem pomocí spalovacího motoru, elektrického pohonu nebo obojího. Do vozidel se zahrnují (přičemž následující výčet není omezen pouze na ně), osobní, nákladní automobily, zemědělské traktory a sněžná vozidla. V příloze A je návod pro posouzení, zda se tato norma vztahuje na konkrétní stroje. Tato norma se nezabývá ochranou elektronických řídicích systémů před vysokofrekvenčními emisemi nebo před tranzientními nebo pulsními změnami napětí. Meze v této normě jsou doporučené a jsou předmětem úprav dle dohody mezi výrobcem vozidla a dodavatelem součástí. Tato norma je také určena pro použití výrobcem a dodavatelem součástí a zařízení takového, které se přidává a připojí ke kabelovým svazkům vozidla nebo k palubnímu konektoru napájení po dodávce vozidla.