Cena s DPH / bez DPH
sklademVydáno: 2018-03-28
UNE EN ISO 18295-2:2018
Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017)
Centros de contacto con el cliente. Parte 2: Requisitos para la organización cliente que utiliza los servicios de los centros de contacto con el cliente. (ISO 18295-2:2017).
Formát
Dostupnost
Cena a měna
Anglicky PDF
K okamžitému stažení
Tisknutelné
2138 Kč
Anglicky Tisk
Skladem
2138 Kč
Španělsky PDF
K okamžitému stažení
Tisknutelné
1781 Kč
Španělsky Tisk
Skladem
1781 Kč
| Označení normy: | UNE EN ISO 18295-2:2018 |
| Počet stran: | 16 |
| Vydáno: | 2018-03-28 |
| Status: | Norma |
Popis
This standard UNE EN ISO 18295-2:2018 Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017) is classified in these ICS categories:
- 03.080.30
:
