Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN EN 14012 - Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností
Sponsored link
Vydáno: 01.03.2020
ČSN EN 14012 - Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností

ČSN EN 14012

Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Česky Tisk
Skladem
495 Kč
Označení normy:ČSN EN 14012
Třídící znak:760202
Počet stran:52
Vydáno:01.03.2020
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:509862
Popis

ČSN EN 14012

Tato norma stanovuje zásady vyřizování stížností týkající se vnitrostátních a mezinárodních poštovních služeb. Používá se pro národní i přeshraniční služby. Věnuje se pozornost vyřizování stížností v situacích s více operátory. Norma rovněž uvádí návod na postupy odškodnění a náhradového řízení. Normu lze použít pro všechny typy poštovní služby, pro univerzální i neuniverzální službu, a mohou jej využívat všechny typy poštovních organizací. Definuje různé typy stížností a zavádí metodiku pro vyřizování stížností za účelem zlepšování služby poskytované poštovním uživatelům včetně osob se zdravotními postiženími a starších osob. Rovněž uvádí návod na procesy vyřizování stížností, které mají být zaváděny poskytovateli poštovních služeb pro zlepšování kvality služby.