Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN EN 14531-2 - Železniční aplikace - Metody výpočtu zábrzdných drah a brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu - Část 2: Postupné výpočty pro vlakové soupravy nebo jednotlivá vozidla
Sponsored link
Vydáno: 01.03.2017
ČSN EN 14531-2 - Železniční aplikace - Metody výpočtu zábrzdných drah a brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu - Část 2: Postupné výpočty pro vlakové soupravy nebo jednotlivá vozidla

ČSN EN 14531-2

Železniční aplikace - Metody výpočtu zábrzdných drah a brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu - Část 2: Postupné výpočty pro vlakové soupravy nebo jednotlivá vozidla

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Česky Tisk
Skladem
325 Kč
Označení normy:ČSN EN 14531-2
Třídící znak:284007
Počet stran:32
Vydáno:01.03.2017
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:501727
Popis

ČSN EN 14531-2

Tato evropská norma popisuje základní algoritmy pro výpočty brzdicích účinků, které se mohou používat pro všechny typy vlakových souprav, jednotek nebo jednotlivých vozidel, včetně vysokorychlostních, lokomotiv a osobních vozů, konvenčních vozidel a vozů. Tato evropská norma nespecifikuje požadavky na výkonnost. Umožňuje výpočet různých aspektů výkonnosti: zábrzdné nebo brzdné dráhy, požadavky na adhezi, výpočty sil, atd. Tato evropská norma umožňuje ověření výkonnosti zabrzdění a zpomalení výpočtem pro vysokorychlostní a konvenční vlaky provozované na vysokorychlostní a konvenční infrastruktuře. Může se také použít pro podrobné zkoumání výkonnosti zabrzdění nebo zpomalení v libovolném stupni projektování/ověřování. Navržená metoda této normy je založena na algoritmu numerické integrace podle času. Norma obsahuje výklad jednoduchého schématu numerické integrace za účelem poskytnutí užitečného přímého příkladu navržené metody. Existují další algoritmy numerické integrace podle času, zejména přesnější, ale ty nespadají do předmětu této normy. Pokud se takové metody použijí, musí řád dosažené přesnosti odpovídat této evropské normě. Tato evropská norma také obsahuje příklady výpočtů drah a jiných dynamických výpočtů, viz příloha B.