Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN EN 50126-1 ed. 2 - Drážní zařízení - Stanovení a prokázání bezporuchovosti, pohotovosti, udržovatelnosti a bezpečnosti (RAMS) - Část 1: Generický proces RAMS
Sponsored link
Vydáno: 01.03.2019
ČSN EN 50126-1 ed. 2 - Drážní zařízení - Stanovení a prokázání bezporuchovosti, pohotovosti, udržovatelnosti a bezpečnosti (RAMS) - Část 1: Generický proces RAMS

ČSN EN 50126-1 ed. 2

Drážní zařízení - Stanovení a prokázání bezporuchovosti, pohotovosti, udržovatelnosti a bezpečnosti (RAMS) - Část 1: Generický proces RAMS

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Česky Tisk
Skladem
850 Kč
S účinností od 2020-07-03 se nahrazuje ČSN EN 50126-1 (33 3502) z června 2001, která do uvedeného data platí souběžně s touto normou.
Označení normy:ČSN EN 50126-1 ed. 2
Třídící znak:333502
Počet stran:94
Vydáno:01.03.2019
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:506768
Popis

ČSN EN 50126-1 ed. 2

Tato část 1 EN 50126 - bere v úvahu RAMS, které chápe jako bezporuchovost, pohotovost, udržovatelnost a bezpečnost a jejich vzájemné interakce; - bere v úvahu obecné aspekty životního cyklu RAMS. Pokyny v této části normy mohou být stále použity při uplatňování specifických norem; - definuje: - proces, založený na životním cyklu systému a úkolech v něm, pro řízení RAMS; - systematický proces, přizpůsobitelný na typ a velikost systému, který je uvažován, pro specifikování požadavků na RAMS a prokázání, že tyto požadavky jsou dosaženy; - zabývá se drážními specifiky; - umožňuje efektivně kontrolovat a řídit konflikty mezi prvky RAMS; - nedefinuje: - cíle RAMS, veličiny, požadavky nebo řešení pro specifická drážní zařízení; - pravidla nebo procesy týkající se certifikace železničních výrobků vzhledem k požadavkům této normy; - proces schválení pro zúčastněné strany zapojené do železničního systému. Tato část 1 EN 50126 je použitelná pro oblast drážních zařízení, jmenovitě kontrolu, řízení a zabezpečení, kolejová vozidla a pevná trakční zařízení a konkrétně: - pro specifikaci a prokázání RAMS pro všechna drážní zařízení a pro všechny úrovně těchto zařízení podle potřeby od kompletních železničních systémů k hlavním systémům, včetně těch, které obsahují software, zejména: - nové systémy; - nové systémy integrované do existujících již přijatých systémů, ale pouze v tom rozsahu a do té míry v jakém je integrován nový systém s novou funkcionalitou. Jinak se nevztahuje na žádné nemodifikované aspekty stávajícího systému; - pokud je to přiměřeně možné na modifikace a rozšíření již existujících a přijatých systémů, ale pouze v tom rozsahu a do té míry v jakém je existující systém modifikován. Jinak se nevztahuje na žádné nemodifikované aspekty stávajícího systému; - ve všech odpovídajících etapách životního cyklu zařízení; - pro použití subjekty odpovědnými za železnici a železničními dodavateli. Použití této normy se nepožaduje u stávajících systémů, které zůstávají nemodifikované, včetně těch systémů, které jsou v souladu s předchozími verzemi EN 50126. Procesy definované v této evropské normě předpokládají, že subjekty odpovědné za železnici a železniční dodavatelé mají zavedenu politiku týkající se kvality, výkonu a bezpečnosti. Přístup definovaný v této normě je v souladu s aplikací požadavků řízení kvality obsaženými v EN ISO 9001.