Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN EN IEC 55025 ed. 4 - Vozidla, čluny a zážehové motory - Charakteristiky vysokofrekvenčního rušení - Meze a metody měření pro ochranu palubních přijímačů
Vydáno: 01.10.2022
ČSN EN IEC 55025 ed. 4 - Vozidla, čluny a zážehové motory - Charakteristiky vysokofrekvenčního rušení - Meze a metody měření pro ochranu palubních přijímačů

ČSN EN IEC 55025 ed. 4

Vozidla, čluny a zážehové motory - Charakteristiky vysokofrekvenčního rušení - Meze a metody měření pro ochranu palubních přijímačů

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Česky Tisk
Skladem
1400 Kč
S účinností od 2025-01-20 se nahrazuje ČSN EN 55025 ed. 3 (33 4285) z února 2018, která do uvedeného data platí souběžně s touto normou.
Označení normy:ČSN EN IEC 55025 ed. 4
Harmonizace:Norma není harmonizována
Třídící znak:334285
Počet stran:168
Vydáno:01.10.2022
Katalogové číslo:515585
Popis

ČSN EN IEC 55025 ed. 4

Tato norma obsahuje meze a postupy pro měření vysokofrekvenčního rušení v kmitočtovém rozsahu 150 kHz až 5 925 MHz. Tento dokument platí pro vozidla, čluny, zážehové motory, přívěsy, zařízení a jakoukoliv elektronickou/elektrickou součást určenou pro použití ve vozidlech, člunech, přívěsech a zařízeních. Meze jsou určeny pro zajištění ochrany přijímačů instalovaných (podle návodu výrobce) ve vozidle před rušením způsobovaným součástmi/moduly ve stejném vozidle. Typy přijímačů, které mají být chráněny, jsou například: rozhlasové a televizní přijímače, radiostanice pozemní pohyblivé služby, radiotelefony, amatérské, občanské rádio, satelitní navigace (GPS a podobně), Wi-Fi, V2X a Bluetooth. Tento dokument se nezabývá ochranou elektronických řídicích systémů před vysokofrekvenčními emisemi nebo před přechodnými nebo pulzními změnami napětí. Tyto aspekty jsou začleněny v publikacích ISO. Meze v tomto dokumentu jsou doporučené a jsou předmětem úprav dle dohody mezi zákazníkem (tj. výrobcem vozidla) a dodavatelem (tj. výrobcem součástí). Tento dokument je také určen pro použití výrobcem a dodavatelem součástí a zařízení takového, které se přidává a připojí ke kabelovým svazkům vozidla nebo k palubnímu konektoru napájení po dodávce vozidla. Tento dokument definuje zkušební metody pro použití výrobcem a dodavatelem vozidla. Požadavky na emise v tomto dokumentu nejsou určeny k použití na záměrné vysílání z radiových vysílačů, jak jsou definovány ITU včetně jejich nežádoucích emisí.