Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN ETSI EN 301 841-3 V1.2.1 - Digitální spoj VHF (VDL) letadlo-země v režimu 2 - Technické vlastnosti a metody měření zařízení umístěného na zemském povrchu - Část 3: Harmonizovaná EN pokrývající základní požadavky článku 3.2 Směrnice R&TTE
Vydáno: 01.11.2015
ČSN ETSI EN 301 841-3 V1.2.1 - Digitální spoj VHF (VDL) letadlo-země v režimu 2 - Technické vlastnosti a metody měření zařízení umístěného na zemském povrchu - Část 3: Harmonizovaná EN pokrývající základní požadavky článku 3.2 Směrnice R&TTE

ČSN ETSI EN 301 841-3 V1.2.1

Digitální spoj VHF (VDL) letadlo-země v režimu 2 - Technické vlastnosti a metody měření zařízení umístěného na zemském povrchu - Část 3: Harmonizovaná EN pokrývající základní požadavky článku 3.2 Směrnice R&TTE

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Anglicky Tisk
Skladem
315 Kč
Označení normy:ČSN ETSI EN 301 841-3 V1.2.1
Třídící znak:875109
Počet stran:24
Vydáno:01.11.2015
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:98667
Popis

ČSN ETSI EN 301 841-3 V1.2.1

The present document applies to VDL Mode 2 ground-air digital communications using Differential Eight Phase Shift Keying (D8PSK), intended for channel increments of 25 kHz. The VDL Mode 2 system provides data communication exchanges between aircraft and ground-based systems, operating in the VHF band (117,975 MHz to 137,000 MHz). The scope of the present document is limited to ground based stations. NOTE 1: The VDL Mode 2 can be used as an Air/Ground sub-network of the Aeronautical Telecommunication Network (ATN) using a band with AM(R)S spectrum allocation. The present document is intended to cover the provisions of Directive 1999/5/EC [i.2] (R&TTE Directive), article 3.2, which states that "... radio equipment shall be so constructed that it effectively uses the spectrum allocated to terrestrial/space radio communications and orbital resources so as to avoid harmful interference". In addition to the present document, other ENs that specify technical requirements in respect of essential requirements under other parts of article 3 of the R&TTE Directive may apply to equipment within the scope of the present document. NOTE 2: A list of such ENs is included on the web site http://www.newapproach.org. Compliance with relevant aviation regulations may also be required before equipment within the scope of the present document can enter into service.